vrijdag 25 mei 2012

Lace breien

Op internet vond ik het patroon van de Queen Silvia Shawl. Wow, daar was ik helemaal wég van! Het patroon was gratis te downloaden, maar bleek toch ook heel summier. De mooie kantrand om de Queen Silvia Shawl stond bijvoorbeeld niet beschreven. Daarom heb ik het boek gekocht waar het patroon in staat. Dat bleek een goede keus! Wát een boek is dat zeg!
Algemene informatie, patronen, kantranden en ook nog eens een dvd met daarop de nodige uitleg.



Nu nog het juiste garen vinden. Tot nu toe is dat niet gelukt. Ik zoek dus nog even verder. Voor deze shawl is écht dun garen nodig: 1250m/100 gram. En dan nog het dilemma: in welke kleur zal ik hem maken?

Karin

1 opmerking:

  1. Karinka ik denk dat je bij Astrids Obsession in Zwolle moet gaan kijken voor deze wol. Ze staat denk ik ook op de Handwerkbeurs.http://www.astridsdutchobsessions.com/scripts/prodlist.asp?idCategory=250

    BeantwoordenVerwijderen