vrijdag 11 mei 2012

Update

Het is al weer de 10e van de maand, tijd voor de ufo-update dus. Deze maand heb ik maar een klein stukje gedaan. Rechts van het blaadje is er een stukje raster bijgekomen.

Verder is op deze foto goed te zien hoe ik werk. Feitelijk verdeel ik het grote vlak eerst in kleinere vlakjes voordat ik de rest van de lijnen doe. Op die manier lukt het mij het beste om de stof aan de achterkant mooi te verdelen en krijg ik geen valse plooitjes. Ik weet wel dat het 'toch maar' aan de achterkant zit, maar ik heb altijd geleerd dat de achterkant net zo netjes moet zijn als de voorkant.



En ook mijn aqua kantshawl is weer een stukje gevorderd. Ik heb nu 4 rapporten af en ik ben bijna op de helft van mijn garen. Dat betekent dus dat ik er in ieder geval 8 rapporten uit kan krijgen! Dat is er al één meer dan ik dacht. Ik ben blij dat ik het niet uitgehaald heb.



Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten