woensdag 30 oktober 2013

Caireen

In de zomervakantie heb ik deze shawl opgestart. Ondanks de hitte in Frankrijk kon ik gewoon breien. Heel bijzonder vond ik dat. Dit garen was helemaal niet zweterig in de handen. Het is een heel mooie zachte alpacawol die ik bij Weldraad in Amsterdam kocht.


Wat was dit een fantastische shawl om te breien. Ik heb nog nooit eerder met zulk heerlijk garen gebreid.
Tijdens het breien is er van het patroon niet veel te maken, het is dus opletten geblazen zodat je op de goede manier kabelt. Pas als je aan de smalle kabeltjes toe bent, kun je zien hoe het wordt. Ik ben blij met deze lekkere warme en zachte shawl.

Karin

4 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden. Je kunt de kou tegemoet treden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, een heerlijke shawl om te zien. Veel draagplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Karin,
    De winter kan beginnen!! Met z´n prachtige shawl kun je de koudste dagen aan.
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen